Výsledek testu

Televizní film Výsledek testu (web ČT) jsem viděla možná náhodou, ráda se kouknu na starší české filmy, které jsem ještě neviděla, pokud v nich hraje někdo oblíbený nebo má zajímavé téma. Na tento pořad jsem se asi podívala kvůli panu Abrhámovi. 

 

Téma mě hodně překvapilo, protože se nejedná o žádnou komedii nebo lehký příběh. Je o morálním dilematu, kdy si má člověk vybrat mezi tím, co mu napovídá okolí, že má udělat, protože je to pro blaho rodiny, pro klid v kolektivu a mezi tím, v čemu sám věří, co mu dovolí jeho vlastní svědomí. Proto je to film, o kterém budete ještě nějakou dobu přemýšlet. Takové mám ráda, i když jich nesmí být příliš mnoho a je potřeba to prokládat komediemi a romantickými příběhy, u kterých si víc odpočinete.

Dále mě překvapilo, že se děj odehrává na pracovišti, kde testují psychickou způsobilost řidičů MHD. Věřím, že taková pracoviště existují, jak to tam ale vypadá netuším a dost možná už to chodí jinak než při vzniku tohoto filmu. V každém případě by neškodilo, kdyby se psychická způsobilost zkoumala u všech řidičů, i soukromých aut, protože minimálně některých typů dopravních nehod by jistě ubylo.


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky