Příprava blogu - výsledky

Dnes mám pro vás výsledky předchozí ankety a zároveň možnost ještě se rozepsat v komentářích na dané téma.

Před časem jsem se ptala, na jakém pc připravujete články na blog. 


Největší část těch, co reagovali na anketu, připravuje články na notebooku. V komentářích se rozepisovali o tom, že (podobně jako já) většinou připravují na notebooku (nebo klasickém pc) a komentují nebo něco málo upraví případně přes chytrý telefon.

A jak to mám s přípravou článků na blog jinak? Většinou na barbie blog připravuji články najednou na delší dobu dopředu (třeba několik týdnů). Fotek mám zatím opravdu hodně (možná na rok dopředu), takže se snažím témata (focení venku, oblečků...) a panenky střídat, aby to bylo pestré a hlavně článků dávám během týdne několik (třeba deset i víc). Na tento blog připravuji články také dopředu, ale hlavně podle toho, co mě napadne. Někdy mám chuť psát o filmu či knížkách, zážitku ze svého okolí. Pak vytvořím článek a naplánuji jeho zveřejnění tak, aby se to aspoň trošku střídalo (některé rubriky dávat třeba jen jednou za měsíc). Na foto blogu část článků mám připravených hodně dopředu, hlavně ty z archivních fotek, třeba ze Španělska, pak také ty, u kterých je jedno, zda budou zveřejněny v létě nebo na podzim. Publikovat s menším zpožděním se snažím hlavně fotky rozkvetlé přírody ze svého okolí. Všechno to dělám podle toho, jak mám čas a počítám s tím, že ho mít nebudu. Vyfotit něco venku a ještě ten den z toho udělat článek ke zveřejnění je pro mě prakticky nemožné. Jak to máte vy? Taky máte fotky měsíce nezveřejněné a články připravené na měsíc dopředu? Děkuji za komentáře a hlasování v aktuálních anketách.  


Komentáře

Oblíbené příspěvky