Anketa: Proč jste členy Klubu blogerů?

Proč jste členy Klubu blogerů?

Já z několika důvodů. Chtěla jsem najít nové blogy (zejména o barbie, ale to se v poslední době nedaří). V posledním roce jsem měla čas hlavně na věci, které zvládnu dělat jednou rukou, takže ano - ideální je čtení v mobilu. Čtení elektronických knížek, zpráv, blogování.

Samozřejmě jsem ráda, když se o mně dozvědí i jiní blogeři. Chci přispívat do několika rubrik, starat se o vlastní rubriku. Svým způsobem jsem hledala i virtuální kontakty, komunitu.

Svoje příspěvky na stránky Klubu i na svoje blogy vymýšlím kdekoli, v noci když nemůžu spát, na procházkách, při uspávání...


 

Jaké důvody být členem Klubu blogerů máte vy? Hlasovat můžete v anketě zde a jestli jsem některý důvod opomenula, napište mi ho do komentáře, třeba do výběru doplním.

Děkuji

Komentáře

  1. Já jsem členem proto, aby můj blog byl vidět a nalákal nové čtenáře :) V klubu semi líbí ta soudržnost a to, že blogy jsou pěkně rozdělené do kategorií podle žánrů a každý si může vybrat to, co se mu líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že hodně blogů po ukončení blog.cz skončilo a blog jinde neobnovilo. Takže nové blogy o Barbie už asi moc přibývat nebudou, protože nyní víc frčí Facebook a Instagram.

    OdpovědětVymazat
  3. Rada som člen komunity a rada objavujem nové blogy, aj keď nie je úplne čas ich čítať :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky