Všechny krásy života

Asi jsem negramotná nebo nevzdělaná, ale nevzpomínám si, že bych někdy slyšela něco bližšího o objevení inzulínu. A přitom je to tak důležitý objev. Nevím, že bychom se o tom učili ve škole a nikdy mě to dřív nezajímalo. Jsem ráda, že jsem proto narazila na televizní film Všechny krásy života (web ČSFD), který je tímto objevem inspirovaný.

Každý vynález, který zachrání lidský život nebo jej zlepší, je hodný obdivu. A především věděc, který takový objev učiní. Rozhodně je dobré, abychom si takové osobnosti stále připomínali, filmy nebo knihy jsou nejméně násilná forma, která se dokáže vrýt pod kůži. Tento československý film doporučuji.



Komentáře

  1. Ten film znám, a pamatuji si, že se mi líbil. Marek Vašut mi rozhodně jako jedna z hlavních postav utkvěl v paměti.

    OdpovědětVymazat
  2. Vôbec netuším, kto a ako vynašiel inzulín, takže tých nevzdelaných je náš viac a mne pribudol ďalší film na zoznam stiahni a pozri.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky