Tričkománie

Velkou část z mého šatníku tvoří trička. Kupovaná v kamenných obchodech i eshopech. A také samozřejmě trička, co šila moje ségra. Nejraději mám taková, co jsou neokoukaná, praktická a jednoduchá, ale hezká, třeba i elegantní. Občas se mi stane, že nějaký typ oblečení nebo střih, co někde na někom vidím, pak nemůžu nikde sehnat. Takže poprosím ségru. Některá trička jsou volnější a delší, takže jsem je mohla nosit rovněž během těhotenství a po porodu, ale i nadále zůstávají v mém šatníku.















 

Aktuální nabídku dámských oděvů najdete na stránkách jmdesign-shop.cz a novinky můžete sledovat na FB

 

Komentáře

  1. Máš zajímavá trička šikovnou sestřičku. Šije ti něco i pro synka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, něco mi ušila i pro něj, ale spíš se zaměřuje na větší děti:-) a dospělé

      Vymazat
  2. Tričká sú super a tvoje sú krásne :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky