Oblíbená zoo

Před časem jsem se ptala, jaká je vaše oblíbená zoo. Vyhrála to zoo ve Dvoře Králové. Celé výsledky vidíte níže.


Tam jsem byla, líbilo se mi to, ale už je to nějaký pátek, proto nevím, jak se to tam za ty roky změnilo. V pražské zoo jsem sice také během posledního roku nebyla, ale tam se toho mění hodně a průběžně. Nové pavilóny vznikají a jsou upravovány prakticky pořád. Ono upřímně je to i otázka peněz. Na pražskou zoo v Tróji je víc vidět a hlavně má určitě úplně jiné rozpočty než třeba ta v Jihlavě. 

Kolikrát jsem byla v pražské zoo už nespočítám. Během posledních 4 roky dvakrát, předtím v dospělosti si vybavuji jednou. Ale během dětství, snad každý rok. Když jsme tam byli naposledy, přijeli jsme dopoledne a odcházeli asi v 8 hodin večer, kdy jsme si tam ještě dali večeři, ale postupně se to tam už všechno zavíralo. V dětství to byla cesta přes celou Prahu a odpoledne tam, vždycky jsme si museli vybrat, co chceme vidět, protože se nedalo stihnout všechno. A i tak to bylo pro nás vyčerpávající, ale hlavně zážitek. Jestli si chcete v zoo dopřát i trošku odpočinku, třeba jízdu lanovkou, oběd, zmrzlinu, dětská hřiště... klidně tam dokážete strávit i víc dnů a nebudete se nudit. 

Fotky jsou z návštěvy pražské zoo v roce 2017.






Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky