Kniha Ráj kanibalů

Jestli máte rádi dobrodružné knihy o námořnících, líbil se vám Robinson Crusoe nebo verneovky, mohla by vás zaujmout také kniha od Hermana Melvilla, kterou jsem četla vydanou pod názvem Ráj kanibalů (web Databáze knih). Kniha vyšla i pod jinými názvy.  

Už z toho názvu je zřejmé, že hlavní hrdina se dostal do oblasti, kam není úplně nejlepší cestovat. Kniha se mi četla dobře, i když některé kapitoly jsou zbytečně podrobné, popisují zvyky nebo potraviny domorodců. Chvílemi byl příběh opravdu napínavý. Působivá je kniha také proto, že je inspirována skutečnými zážitky spisovatele. Melville je autorem také známé Bílé velryby, tu jsem nečetla a protože jsem ji viděla zfilmovanou, ani mě neláká. Ráj kanibalů by mohl být zajímavým filmem.



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky