Jennifer Lopez - Papi

Vybírala jsem písničku do Hudební abecedy na stránkách Chudobky



Že si pro písmeno L vyberu zpěvačku Jennifer Lopez mi bylo jasné hned, jiné interprety jsem ani nehledala. Líbí se mi na ní, že není tuctová, občas zpívá kromě anglických písní i španělské, objevuje se i ve filmech a některé z nich mám ráda. O tom, kterou konkrétní písničku vyberu, jsem však musela chvilku přemýšlet. Líbí se mi například Ain't Your Mama, Ain't It Funny, Qué Hiciste nebo Una Noche Más, ale nakonec jsem vybrala Papi díky povedenému a vtipnému klipu s příběhem. 

Odkaz na YOUTUBE 


 

Komentáře

  1. Jennifer Lopez a její písničky mám ráda, líbila se mi moc ve filmu Příšerná tchyně :D Papi je hezká a chytlavá písnička :)

    OdpovědětVymazat
  2. Som myslela, že túto pesničku nepoznám, ale poznám, len nie podľa názvu, ale videoklip vidím prvýkrát a teda pobavila som. No to je, keď sa človeku odlomí veľký kúsok koláčika lásky :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky