Rychlá anketa: kabelky

 Dámy, jaký typ kabelek máte rády?

Nedávno jsem ukázala svoji nejnovější kabelku (článek zde), ta je střední velikosti. Aktuálně teď nosím takové nebo i menší, protože v nich mám jen nejdůležitější věci, další věci mám v tašce na kočáku. Dřív jsem nosila do práce spíš větší, aby se mi tam vešlo i něco k jídlu, případně mininákup. Ale nepředstavujte si zase žádný lodní kufr, jen něco asi takové nebo tahle je moje aktuální.

Co vy? Jaká kabelka, jaký typ kabelky je ten pravý pro vás?


Komentáře

  1. Mám rada tie väčšie, presne, aby sa mi tam vošla aj kniha, prípadne nejaká tá krabička s obedom, či menší nákup. Ale teraz mám všetko zvyčajne v taške na kočíku. Tá je na šťastie dosť veľká, takže moja peňaženka a kľúče tam vôbec nevadia.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky