Převod původního blogu

Tak jsem se konečně dostala k tomu, abych převedla všechny články z původního barbie, které tématicky s panenkami nesouvisí a pro které je určen můj současný Anawi blog.

Snažila jsem se převést články včetně komentářů, ale to se mi bohužel podařilo jen u části, u dalších jsem to pak doplnila ručně.

Nakonec jsem se rozhodla část článků zveřejnit se starým původním datem. To znamená, že i když tento blog byl založen v lednu 2021 (najdete zde i jakési úvodní slovo), v historii jsou k dohledání i články z let předchozích. Týká se to především úvah, anket, rubriky Jezdím pražskou mhd a tipů na cestování. 

Jestliže jste můj barbie blog předtím nesledovali, třeba si rádi přečtete něco z dřívějších článků, najdete to pod štítkem "Původní blog" (odkaz zde). A aby vám neutekl nějaký tip na výlet, tady je přehled toho z roku 2020 (v celkovém přehledu a mapě s odkazem zde jsou uvedeny všechna dosud zveřejněná místa):

Letná
Veltrusy
Andělská Hora
Modřanská rokle
Blaník
Velká a Malá Amerika
 
Další část článků, která je nadčasová nebo může být aktuální, jsem upravila a bude vložena v nadcházejícím období. To se týká některých úvah, rubriky Jezdím pražskou mhd, kvízů.
Příjemné čtení


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky