Pořad Tajemství těla

Česká televize už nějakou dobu vysílá pořad Tajemství těla (web ČT), který poučnou ale zábavnou formou předkládá různé zajímavosti  o lidském těle. Tento pořad je jakousi obdobou pořadu Zázraky přírody (web ČT), který na obrazovkách už běží o poznání déle.

Oba pořady jsou docela povedené, hlavně právě tím, že nejde jen o to diváka zabavit, ale i vzdělat. Osobně se mi víc líbí pořad Tajemství těla, jsou mi sympatičtější moderátoři a připadá mi, že v Zázracích přírody se příliš tlačí na pilu, je tam až příliš adrenalinových akcí. Zázraky přírody si tedy klidně nechám ujít, na Tajemství těla se ráda podívám. V obou pořadech bych ale ještě trošku ubrala toho povídání s herci, na to jsou jiné pořady.

Ještě v téhle souvislosti jsem si vzpomněla na kdysi vysílaný novácký pořad Maxi Clever (web ČSFD), kde hrál Milan Šteindler šíleného vědce a asistovala mu Tereza Kostková. Tam mi přišlo, že se dozvídáme informací víc.



Komentáře

  1. To môže byť veľmi príjemné :-) Mám rada také vedomostno-zábavné relácie :-) Kde sa človek pobaví, ale aj naučí niečo nenásilnou formou :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky