Nahlédnutí do šatníku

Oblečení mám docela dost, různých druhů a pro různé příležitosti, některé kousky mám už od školy. Šatník mám částečně rozdělený podle ročních období, například zimní svetry nebo letní šaty mám schované jinde, aby mi nepřekážely během celého roku. 

V zásadě mám ráda praktické ale hezké oblečení, podpatky nosím jedině silnější, aby byly pohodlné. Těch situací, kdy jsem si vzala oblečení víc krásné než pohodlné, moc nebylo. Přesněji spíš se po delší době ukázalo, že stejně i přes počáteční snahu ty lodičky tlačí. Ale špičaté jehly ve svém botníku nemám. 

K ukázce jsem vybrala několik kousků, které vytvořila moje sestra a díky ní mám šatník pestřejší. 

Jedná se třeba o manžestrové  kostýmy (sako, kalhoty a sukně), které jsem jednu dobu docela nosila, letní sukně, sportovní top (podprsenka),  bolerka, společenský top nebo halenka.

















 Aktuální nabídku dámských oděvů najdete na stránkách jmdesign-shop.cz a novinky můžete sledovat na FB



Komentáře

Oblíbené příspěvky