Jiří Grossman: Gimi Det Ding

Docela dlouho jsem přemýšlela, kterého interpreta od písmene G pošlu do Hudební abecedy u Chodobky.

Aby mezi písničkami na písmeno G nebyly pouze skladby od jednoho interpreta, po dlouhém rozmýšlení jsem vybrala píseň od Jiřího Grossmana Gimi Det Ding.
 

 

Představení Šimka s Grossmanem bohužel znám pouze z televizních záznamů, desek (CD) a rádia, naživo jsem je vidět nemohla, ale vždycky když slyším nějakou jejich četbu nebo písničku, zvedne mi to náladu. Lehká ironie je znát i z téhle skladby, proto se mi líbí.

Odkaz na YOUTUBE

 

Komentáře

  1. Občas musím přemýšlet taky. Například i teď. Váhám, ale asi pošlu jen jedno písmenko. Ne že by mě na druhé nic nenapadlo, spíše už to dávno není takové, jak si danou zpěvačku pamatuji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky