Blog Anawi foto

Mám ráda focení a v poslední době patří mezi moje koníčky, kterým věnuji nejvíce času. Díky fotografování panenek barbie fotím docela často a hlavně si všímám zajímavých drobností kolem sebe, kde co kvete a roste. Proto jsem časem kromě barbie s  rozkvetlou růží začala fotit i detaily růže. Nejvíc mě tedy baví detailní fotky přírody, ale ne přímo makro, ráda fotím i památky, rodinné momentky. 

Protože na tomto svém Anawi blogu fotky začaly dostávat výrazný prostor, kvůli jiným rubrikám jsem je nemohla zveřejňovat úplně aktuálně (u některých fotek rozkvetlé přírody to byla škoda) a abych i ulevila trošku obsahu, rozhodla jsem se založit samostný blog nazvaný jednoduše Anawi foto. Snad potěším některé příznivce, například čtenáře rubriky Fotoúlovky z Klubu blogerů, kam se snažím pravidelně přispívat. Na novém blogu najdete kromě nově pořízených snímků i starší převedené články. Tak směle do kochání se. Vstupte na Anawi foto .





Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky