Seriál Hnízdo

Slovenskou televizní a filmovou tvorbu příliš nesleduji, většinou jen tehdy, když tam hrají nějací pro mě známí herci nebo se o pořadu dozvím jinak. Díky tomu, že začátkem roku ČT vysílala seriál Hnízdo (stránky ČT a ČSFD), narazila jsem na něj i já. 

Přilákala mě hlavně Soňa Norisová v hlavní roli, protože od té doby, co jsem ji viděla hrát vedlejší postavu ve filmu Rebelové vedle své mladší sestry Zuzany, se mi všude líbila. Ale i další herci působili věrohodně a některé z českých nebo česko-slovenských projektů znám. 

Pokud jste seriál neviděli a chtěli byste, nebudu prozrazovat rozuzlení. Pouze naznačím. Seriál je nejvíce příběhem ženy Kristiny, která se dostala do nelehké situace a proto se rozhodla vzdát se svého dítěte, podstoupila anonymní porod. Nejednalo se o žádnou patnáctiletou feťačku, která by se nedokázala o své miminko postarat, žena měla jiný důvod. Brzy však začala litovat toho, že se dítěte vzdala a chce ho zpátky. Seriál je stromem příběhů několika rodin, stejně jako Kristina nemá lehkou situaci mladá rodina, která si chce chlapečka adoptovat.

Seriál je skvěle zahraný, na vážné téma, opravdu se povedl. Jediné co bych mu vytkla, je až přílišná kriminální zápletka spojená s vraždou v posledních dílech. Ale asi by to bez toho nešlo.

Jestli jste pořad neviděli, máte rádi seriály a nevadí vám slovenština, určitě se podívejte.



 

Komentáře

  1. To znie veľmi zaujímavo. Píšem si na môj pomyslený zoznam vecí, ktoré by som rada odsledovala.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky