The Legend Of Xanadu

Na stránkách u Chudobky jsem se zapojila do projektu Hudební abeceda a zaslala svou oblíbenou skladbu od písmene D. Jakou jsem vybrala?


 

Jméno skupiny Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich vám možná nic neřekne, asi ani název skladby The Legend Of Xanadu. Pokud jste ale někdy poslouchali zahraniční hudbu ze 60. let, třeba se vám tahle píseň při poslechu vybaví. Podle mě je totiž nezaměnitelná. Není příliš skladeb, ze kterých přímo sála atmosféra westernu. Také jsem se o ní dočetla, že by v ní měla být slyšet citace z filmu Sedm statečných. Tuhle písničku si z žádnou jinou nespletu a poznám ji hned podle prvních tónu, proto se mi líbí.

Odkaz na YOUTUBE

Komentáře

  1. Fúha, ani som netušila, že tú pesničku poznám. Teda určite som ju nepoznala podľa názvu. Inak je to zaujímavý projekt.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky