Proč jsem členem Klubu blogerů

Díky Jitce jsem narazila na Klub blogerů , kam je zapojeno přes 60 blogerů s různými blogy. Někteří mají jeden blog, jiní víc s různými tématy. Například sama Jitka má několik blogů a na každém prezentuje své jiné zájmy (sbírání panenek, knížky, cestování a další).


 

Na klubu se mi líbí, že zde narazím na nové blogy, které jsem neznala. Rozděleny jsou do několika oblastí a na titulní stránce se hned dozvím o nových článcích. Kromě toho se zde i něco děje. Několikrát do měsíce jsou publikovány nové články, vyhlašovány projekty (například Téma měsíce, Fotoúlovky), radí se tu ohledně tvorby blogu.

To mě zaujalo a chtěla jsem se účastnit rubriky Fotoúlovky se svými fotkami. Proto jsem vstoupila do Klubu blogerů, následně se i zapojila jako správce a vzala pod svá křídla rubriku Téma měsíce. To celé mě inspirovalo k založení nového blogu, který věnuji jiným koníčkům než je sbírání barbie. Beru to jako způsob, jak se kreativně vyřádit, možná vnitřně realizovat.

Trochu mi přijde škoda, že v oblasti sbírání panenek barbie (i jiného sběratelství), je zde účast velmi skromná. Nechcete se, milé sběratelky, také přidat? :-) Noví členové jsou vítání, případně i pomoc se spravováním nových rubrik.

 


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky