Moje naušnice

Asi jsem křečkovací typ, tedy ten, co rád něco sbírá. Nesbírám některé věci úmyslně, prostě se to tak sejde. Nejraději mám hezké věci, co jsou zároveň praktické, ale o barbie se to říct úplně nedá. 

Během let se nám sešlo doma hodně hezkých naušnic, tři ženy v domácnosti - to všechno vysvětluje. Moje ségra jednu dobu hodně našnice vyráběla z korálků, drátků, také fimo nebo pryskyřici zkoušela. Naušnice (klidně bižuterie) jsou hezký dárek, případně i suvenýr z cest. Počet naušnic se vyšplhal řádově na několik desítek párů. Mohla jsem si vybírat téměř ze všech barev, na vošce jsem měla docela barevné období a i do práce jsem jich hodně využila, i když některé už na mě byly příliš divoké. V poslední době mám naušnice decentnější a menší proto, abych si je nemusela před spaním sundavat a hlavně mě za ně netahal kulíšek. Zlomek z naší sbírky jsem nafotila.  

Pryskyřičné zakoupené na fleru

Korálková tvorba mojí sestřičky


Výraznější naušnice jsou moje 
svatební
 
Nepohrdnu ani bižuterii prodávanou ve větších obchodech



Nejraději mám takové naušnice, které jsou originály, třeba prodávané na fleru nebo trzích



Tyhle jsem si přivezla ze Španělska, měly by být v aztéckém stylu.


Komentáře

Oblíbené příspěvky