Moje blogování

K blogování jsem se dostala přes sbírání panenek barbie, tedy přesněji jsem si blog založila v okamžiku, kdy jsem o sbírání uvažovala. Že se moje sbírka rozroste o víc než několik panenek jsem si v začátcích nedokázala představit. Blog vznikl asi proto, abych fotila naše panenky z dětství v různých oblečcích, případně se pochlubila tou jednou nebo dvěma novými panenkami. Blog na blog.cz jsem si založila v březnu 2012, v tom roce mi přibyly 3 panenky, jedna z nich byla sběratelská. 

Příležitostně jsem dávala na svůj blog i jiné příspěvky, které nesouvisely úplně s panenkami. Byly to občas úvahy (některé pod vlivem Tématu týdne), zabavné kvízy na různá témata (i ohledně barbie), ankety, postřehy z MHD. Během roku 2020 a po přechodu na současným můj barbie blog (https://anawibarbie.blogspot.com) jsem začala publikovat více různých žánrů. Vliv na to měl i Klub blogerů a téma měsíce, kam jsem se chtěla zapojovat pravidelněji. S novým rokem jsem si založila i nový blog, kde se věnuji svým ostatním koníčkům než jsou barbie a jejich focení. Ale začalo to všechno až blogem?

Jako malá (školou povinná) jsem tvořila svůj vlastní časopis, který jsem nutila rodině. Snažila jsem se přispívat do různých školních časopisů, ale už si nevybavuji, co mi publikovali. Psaní blogu mi právě nejvíce připomíná vydávání časopisu nebo novin, v mém případě nějakého volnočasového zábavného časopisu. Jen místo plánování různých článků do jednoho čísla jednou měsíčně (týdně) plánuji články dopředy na několik dnů s určitými intervaly a snažím se o pestrost. Na blogu o barbie pestrost v článcích s jednotlivými panenkami, na druhém blogu pestrost v žánrech. Snažím se publikovat takové články, které bych si já ráda přečetla na jiných blozích, aby to potenciální čtenáře mohlo bavit. Některé úpravy na blozích dělám spíš kvůli sobě, třeba různé přehledy. Jsem ráda za každého slušného návštěvníka, ale blog mám zejména proto, že mě to baví. Až přestane, tak svoje aktivity třeba ztlumím nebo pozastavím. Blogování je pro radost.



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky