Anketa:Pošta

Anketní otázka: Jaké máte zkušenosti s poštou? Používáte jejich služby? 

Česká pošta zase zdražuje. Vloni začátkem roku podražovala, nyní v dubnu opět. 

V lednu jsem musela poslat něco doporučeně poštou a byla jsem v šoku z toho, že odeslání tenké obálky s několika listy papíru stálo 55 Kč. Nyní by to bylo ještě dražší. Bohužel někdy člověk nemá na výběr. Pokud mám, poště se vyhnu. Například balíky si nechávám posílat přes Zásilkovnu (nebo jiné přepravce) a pokud něco posílám, tak nyní také přes Zásilkovnu. Klasickou poštou maximálně pohled, protože známky i nějaké pohledy ještě mám, nebo vyrobená přání. A jejich on-line pohlednice se docela povedla.

Dneska odpoledne mi do schránky dorazil pohled odesílaný z Prahy s razítkem 30.3. se známkou B. Takže tolik k rychlosti (6 pracovních dnů).

Jak jste na tom vy? Jste s Českou poštou spokojeni nebo ji prostě musíte používat? Děkuji za názory. Hlasovat můžete rovněž v anketě.


A ještě jedna zkušenost na závěr - Manish a Cris z pořadu Jak nás vidí svět

Komentáře

  1. Bohužel na doručování dopisů žádná jiná společnost zatím není. Škoda!
    Doba doručení je zřejmě přímo úměrná ceně služby :D

    Aspoň že balíky můžeme posílat přes jiné dopravce. Zásilkovna je asi nejlevnější, spolehlivá, ale některé pobočky mají malou kapacitu. Ve městě by to nevadilo, tam jich je hodně, ale tady na venkově jsou v okruhu 20 km jen dvě pobočky a obě často "nedostupné" z důvodu naplnění kapacity.
    Pokud není možné poslat balíček přes Zásilkovnu, raději si připlatím za kteréhokoliv jiného dopravce než je pošta.

    Ad "Jak nás vidí svět": ani se nedivím. Jeden náš balíček cestoval týden: z Pardubic do Plzně, pak do Ostravy, Olomouce a teprve odtud k nám. A to byl s expresním příplatkem a garancí doručení do 24 hodin. A nebyl jediný, mám docela pěknou sbírku screenshotů sledování zásilek - možná z toho jednou udělám článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S naplněním Zásilkoven to je blbé. U nás jsou sice v docházkové vzdálenosti asi 3, ale využívat můžu pohodlně jen jednu, která má normální otevírací dobu a v pohodě se tam dostanu s kočárkem. Jiná má polední pauzu 2 hodiny a večer do 17, takže po práci málokdy. A je to tak malý obchůdek, že si tam s kočárkem netroufám ani za normální situace.

      Vymazat
  2. Já jsem s českou poštou spokojená. Sice zdražuje, ale oni postupně zdražují všichni dopravci. Jen jednou se stalo, že mi místo zazvonění dali balík rovnou na poštu, ale po stížnosti, že jsme byli určitě doma a nikdo se nenamáhal balík doručit se již nic podovného nestalo a dokonce přesně vím v kolik hodin přijedou. Když si mohu vybrat, raději ČP. PPL mi jednou dala velký a těžký balík prostě rovnou do parcel shopu, aniž by se snažila mne kontaktovat. Balíky se nepřevazují špagáterm jako kdysi dávno a jak takový objemný a těžký balík mám nést a nebo vézt autobusem. To nikoho nezajímá. Oni si prý spletli Marii s Evou. Eva stejného příjmení chodí do práce a nechává si to vozit do parcelshopu, pak si to vyzvedne autem. Vůbec se tenkrát nikdo nesnažil mi to doručit iopakovaně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PPL využíváme minimálně, z eshopů Zásilkovnu nebo DPD, které se dá sledovat. ČP stačí na věci od úřadů, tam to jinak nejde.

      Vymazat
    2. No a jen u České pošty se může stát, že balíček čeká na poště 2 týdny s tím, že nás nezastihli, aniž by to kdo zkoušel a měli jsme ve schránce upozornění. Naštěstí jsme se šli zeptat, jinak by to po nějaké době poslali zpátky. Prostě neskutečné!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky