Moje nejoblíbenější knížka

Původně jsem to neměla v plánu, ale když se v Klubovinách objevila zmínka o Měsíci knihy, napadlo mě napsat o svojí nejoblíbenější knize. 

Čtení mám ráda, i když v poslední době nečtu tolik, jak bych chtěla, považuji se za čtenářku. Vzhledem k tomu, že jsem vystudovala knihovnictví, tak bych knížky mít ráda měla. V období kolem maturity (v letech před, po, během dalšího studia...) jsem toho načetla docela dost, zejména prázdniny jsem trávila čtením. Většinou jsem se snažila číst knížky pouze jednou, abych si rozšiřovala znalosti, dozvěděla se něco nového. Sahala jsem po různých žánrech, klasické romány, divadelní hry, sci-fi, odborné knihy (hlavně historické a ze humanitních oborů), občas i nějaký dívčí román, ale minimálně detektivky nebo horory. Horory asi jen z oblasti sci-fi, mám ráda Johna Wyndhama, detektivky snad jen Šifru mistra Leonarda.

Za opravdu oblíbenou knihu můžu považovat taková, kterou jsem se odhodlala přečíst víckrát. Takovou knihou je pro mě Saturnin. Po knížce jsem sáhla několikrát a přivedl mě k ní film (seriál). Líbí se mi film i kniha, rozdíly mi nevadí, nepřijdou mi zase tak výrazné na rozdíl od jiných předloh. Saturnin je laskavá knížka, která potěší, zpříjemní chvíle, pobaví, proto ji má ráda spousta dalších čtenářů.




Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky