Cesta do nemožna

Díky možnosti sledování iVysílání se mi občas podaří se kouknout na nějaký pořad vysílaný ČT. Naposledy to byl film Cesta do nemožna.

Ani nevím, jestli se mi film opravdu líbil, rozhodně mě však zaujal. Nějak si nemůžu vzpomenout, jestli jsem nějaký podobný film už viděla. Jeho stylizace je totiž neobvyklá, chvílemi surrealistická. Možná mi virtulním pojetím připomněl seriál Špačkovi v síti času, ale to tam to bylo pouze vytvoření jednoho světa, zatímco tento film kombinuje různé výtvarné styly. Ale zároveň se tyto stylů doplňují, vůbec se netlučou. Na film jsem narazila kvůli hereckému obsazení, které je docela zajímavé. Trošku rušivě působí nadabování Jany Strykové do slovenštiny, škoda že větší prostor nedostala herečka Judit Bárdos.

Film pojednává o osobě Milana Rastislava Štefánika . Je škoda, že oproti jiným představitelům spojeným se vznikem Československa, o něm vím hodně málo. Třeba i tento film podnítí další diváky, nejen mě, ke zjištění dalších informací.



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky