Anketa: Objevená potravina

Anketní otázka: Jaké jídlo nebo potravinu jste zařadili do svého jídelníčku po nějaké zahraniční cestě/dovolené? Pokud je to celý pokrm, tak zvládáte jej připravit sami nebo kvůli němu chodíte do speciální restaurace?

Po svém pobytu na jihu Španělska během školy jsem začala jíst několik jídel, která jsem předtím neznala vůbec, nebo mě to nelákalo. Například kebab/gyros, kari, olivy, arašídové máslo, oplatky Milla (to byly jediné sušenky, co nám přivezla návštěva z ČR, do té doby jsem je nejedla), madaleny, určitě i něco dalšího. Od té doby dělám jinak rizoto, nyní už se zeleninou, i když přímo jako paellu bych to neoznačovala. Velmi mi také zachutnal sladký churros s tekutou čokoládou, ale to by bylo nejlepší si dát někde ve španělské restauraci. I když jsem to několikrát plánovala, do španělské restaurace v Praze jsem se stále nedostala. Nejčastěji si tedy koupím něco co znám ze Španělska při španělském týdnu v Lidlu.

Děkuji za odpovědi v komentářích, hlasovat můžete i přímo v anketě.




Komentáře

  1. Znie to možno divne, ale olivy a fetu a tým pádom aj grécky šalát :-) Vďaka dovolenke na Cypre <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky