Půjčujete si knížky z knihovny?

Anketní otázka: Půjčujete si knížky z knihovny? Chodíte do knihovny z jiného důvodu? Je některá z poboček vaše oblíbená?

Jak to vidí pan M:

Kdysi dávno, kdy jsem si neuměl ještě zjišťovat informace (ty internety ještě nebyly běžné) a neměl peníze z kapesného na vyhazování, jsem byl v knihovně pečený vařený a hltal knihu za knihou. Od jisté doby, a už je tomu taky pěkných pár lun, už jen antikvariařím, max. si někdy udělám radost novotou. Důvod? Se svojí rychlostí čtení (jen při dojíždění do práce, což je teď méně času než dříve) mi to trvá a nejsem limitován žádnými termíny vracení a prodlužování a vůbec myšlení na to apod. Navíc pokud mě kniha vážně zaujme, tak si ji ponechám. Navíc některé svazky je těžké sehnat i v antikvariátech, natož v knihovnách. Nejednou zachraňovaly situaci i antikvariáty ze Slovenska, v Česku to prostě k sehnání nebylo.


 

Komentáře

  1. Zvykla som chodiť, ale teraz je knižnica jednak zatvorená a dvatak mám doma dosť neprečítaných kníh a pri štuntovi je ťažké nájsť si čas na všetko, čo by som chcela.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky