Kosmetický salón v MHD

Ani nevím proč, ale nedávno jsem si vzpomněla na jednu situaci spojenou s cestami v MHD, kde jsem dříve trávila celkem dost času. Je zajímavé, jak různě tráví spolucestující v prostředcích hromadné dopravy čas. Nebylo to jen jednou, co jsem viděla nějakou slečnu se líčit. A výrazem "líčení" nemyslím jen použití rtěnky, myslím kompletní make-up nebo malování očí, tužkou, řasenkou i stíny. Že si na to sedící slečna troufla v metru, kde nejsou moc zatáčky, to se nedivím, ale takové malování v autobuse, to jsem musela obdivovat, že to dívka zvládla bez újmy. 

Doslova v němém úžasu (ale rozhodně nemyšleno v dobrém) jsem sledovala slečnu, co si v autobuse stříhala nehty. Nedokázala jsem na to reagovat jinak než kosternovaným zíráním. No doufala jsem, že aspoň můj upřený pohled bude ženě nepříjemný, ale ani to ji nerušilo. Zpětně můžeme já i ostatní osazenstvo autobusu být rádi, že si slečna nestříhala nehty na nohou.


 

Komentáře

  1. No to sú teda zážitky, ale to líčenie počas jazdy som už videla aj ja, ale ja by som si špirálou určite vypichla oko, keby toto robím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky