Návrat do MHD

Publikováno na původním blogu 25.května 2020
 
Před několika dny jsem zhruba po dvou měsících jela opět pražskou MHD, přesněji autobusem a metrem.
Asi jsem to mohla čekat, ale stejně jsem zklamaná.

V platnosti jsou nějaké poloprázdninové či prázdninové jízdní řády, takže některé autobusy jezdí třeba místo 4x za hodinu pouze 2x, jiné mají zkrácenou trasu. Podle toho taky vypadá obsazenost autobusů. Většinou nejsou zaplněna všechna místa k sezení, ale o rozestupu dvou metrů nemůže být ani řeč. Otevřením obchodů se lidé vrací k normálu, firmy se také snaží obnovit svou normální činnost a lidé jezdí do práce. Kvůli uvolňování všude lidí hrozně přibývá a brzy budou zase zejména autobusy přeplněné, lidé v nich namačkaní...
V metru to vypadalo při mojí odpolední cestě lépe, tam tolik lidí nebylo, ale nejela jsem v centru Prahy. Přestupy jsou určitě vytíženější. I když eskalátory na kterékoli stanici metra po odjezdu vlaku nejsou zrovna taky místo, kde byste nikoho nepotkali.
V každém případě jsem ráda, že nějakou dobu zase MHD nevyužiju a že s ní nemusím jezdit každý den do práce.
 


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky