Michelle Obama: Můj příběh

Mám ráda životopisné kníhy, proto jsem k předposledním Vánocům dostala knihu o bývalé první dámě USA Michelle Obama (chcete-li Obamové).

Sama bych si asi knížku nekoupila, možná půjčila v knihovně. Je to totiž trochu i politická knížka, ale přeskočit téma politika se prostě v jejím případě nedá. Nežijeme v Americe, proto si můžu od této biografie držet odstup, některé pasáže jsem na můj vkus příliš podrobné, ale jiný čtenář by je zase třeba ocenil. V každém případě je zajímavé se dozvědět něco víc o rodině Obamových, jak vyrůstali (Michelle, Barack i jejich děti), co dokázali a co jsou zač. O to zajímavější je to v současné době, knihu jsem měla rozečtenou skoro rok a dočetla ji nedávno. A jsem ráda, že jsem ji četla, protože je to především o ženě, která dokázala víc než se jen dobře provdat.

Odkaz na knižku v databázi knih .


 


Komentáře

  1. Myslím, že to môže byť veľmi zaujímavé. Častokrát si myslíme, že poznáme tých známych ľudí z telky a pritom to tak vôbec nie je.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky