Anketa: Spokojenost na novém blogu

Už je to několik týdnů, co mnoho z nás bylo donuceno založit nový blog. Většina si vybrala blogspot.

Jak se vám s novým blogem žije? Využíváte jej více než předtím? Co se vám líbí nebo vás naopak štve?

Mně asi nejvíc otravuje zdlouhavé vkládání komentářů, určitě sama na jiných blozích komentuji méně než dřív. Ale chápu, že to má zejména bezpečnostní důvod. Někdy postrádám jednoduché tvoření anket a přehlednou galerii, ale jinak se mi stránky líbí. Práce s novým článkem je jednodušší, zejména vkládání vícero fotek. Design jsem si vybrala podle svého vkusu, takže v tomto ohledu jsem spokojená. Jen bych ráda upravila náhled obrázku u hlavního nového článku, protože ten je někdy nepříjemně ořezaný. Neporadíte někdo?

Doufám, že nějakou dobu tento blog vydrží.

Komentáře

  1. Já jsem na blogspotu celkem spokojená. A musím říct, že píšu víc článků než dřív.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som pomerne spokojná, akurát sa mi zdá, že mám hrozne malé fotky v článku oproti blog.cz a neviem, ako to napraviť. Ankety mi trochu chýbajú, ale Jitka nedávno dávala článok, že sa dajú akoby požičať z iných stránok.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky