Televize

Upraveno, publikováno na původním blogu 11.12.2019.

Co je vlastně v dnešní době televize? V době, kdy se objevují nová digitální vysílání.

Když jsem byla malá, televize byla nedílnou součástí obývacího pokoje, většinou se večer koukala na něco v televizi, i když to byly blbosti, na které bych se dneska nekoukala (myšleno hlavněn zábavné estrády).

Pro moje rodiče mnohé zůstalo, třeba Silvestr bez televize si neumějí představit.
Moje dětství určitě ovlivnily některé televizní pořady a vlastně vznik komerčních stanic, jako dítě jsem chtěla být hlasatelkou nebo zpravodajkou.
Jednu dobu jsme měli doma i tři funkční televize, dokonce i na chalupě televizi.
Pokrok sice nezastavíme, ale právě díky pokroku ve formě digitálního vysílání počet funkčních televizí u nás v domácnosti klesl. Prostě nám nestojí za to ke každé televizi pořizovat opakovaně setobox nebo si pořizovat dokonce novou televizi.
Do jisté míry u nás nahradily televizi pc, změnil se způsob zábavy.
Já se vlastně na televizi podívám jen omylem, když jí pustí někdo jiný, pravidelně maximálně na StarDance nebo přenos biatlonu či mistrovství krasobruslení (během posledního roku ani to ne).
Nejsem už správná televizní generace.
Bohužel ti, pro které je často televize záležitostí až závislosti, nejsou příliš technicky zdatní. Takže oni, kteří jsou vlastně cílovou skupinou sledování televize, toto neocení, protože jim to přinese víc potíží než užitku.
Osobně si dokážu představit svůj život bez televize a její využití raději směřovat jako monitor.
 

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky