Prokletí jménem mobilní telefon

Publikováno na původním blogu 8.1.2019
 
Když jsem byla malá, ještě neměl mobilní telefon každý, takže jsem si na to mít mobil jen hrála.
Tenhdy to bylo známkou luxusu a mobil měli hlavně bohatí a pracující byznysmeni.
 
Za ty roky se to změnilo, nemít mobil je výjimka.
Ve většině případů je to velmi užitečná věcička, stejně jako spousta vynálezů moderní technologie. Díky mobilu můžete jednodušeji vyřešit některé situace nebo vám může dokonce zachránit život.
Občas je ale mobil až prokletím.
Například když čekáte na nějaké zavolání, z nemocnice, z práce, důležitou zprávou...
Získáte pak pocit, že nemůžete udělat bez mobilu ani krok.
A co horší, asi to tak je.
Třeba do sprchy si mobil neberu. Ale možná jsem výjimka.
Všichni totiž počítají s tím, že máte neustále mobil při sobě a po pár zazvonění jej nadšeně zvednete.
Jednou mi bylo třeba řečeno, že se mi nedá dovolat, protože dotyčná osoba mi volala jednou během dne na soukromý mobil v době, kdy jsem byla v práci. Měla jsem na práci nějakou práci. Já jsem se jí zase nedovolala asi za hodinu zpátky, protože už asi nebyla v práci.
Prostě jsme trošku otroky mobilů.
Dobrý sluha, zlý pán.
 

 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky