Dopis

Upraveno, publikováno na původním blogu 22.3.2018
 
Když jsem byla malá a jezdila na školy v přírodě a tábory, psala jsem dopisy domů a také je z domova dostávala.
Pojmem dopis myslím klasický papírový zaslaný v obálce a doručovaný pošťáky, skutečnými lidmi.


Dneska když jedeme na výlet nebo dovolenou, tak posíláme spíš elektronické pozdravy nebo smsky.
Mám kamarádku, která je fanynkou pohlednic, té často posílám pohledy. Také od ní pravidelně dostávám pohled nebo přání k svátkům a narozeninám. Je to příjemné.
Napadá mě, jestli dnešní děti znají psaní a dostávání klasických dopisů či přání, vymýšlení toho, jak zformulovat svoje zážitky.
Nebo jen fotí zážitky.
Jsem ráda, že součástí mého dětství bylo psaní dopisů. A doufám, že budu mít příležitost je posílat i dostávat od našeho Kulíška.
Přece jen je hezké po letech nějaký ve svých věcech najít.
 

 

Komentáře

  1. Dúfam, že drobec bude po mne a bude posielať a zaznamenávať si všetko aj písomne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi byl psaní dopisů požitek, bohužel, dnes už je to asi přežitek. Já di psala s kamarádkami a pak i se svým manželem. Dopisy mám schované

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky