Trápení s poštou

Asi hodně z těch, co si občas koupí nějakou panenku, má zkušenosti s poštou.
Jednou nebyl doručovatel balíku schopný najít naší adresu, ačkoli jindy tam pošťák poštu doručoval v pořádku.
Nedávno byla zásilka vrácena odesílateli (netýkalo se naštěstí panenky), protože marně čekala na poště aniž bychom věděli, že ji tam máme (prostě žádný lísteček ve schránce).

Samostatnou kapitolou je zdražování služeb, během posledních dvou let už několikáté.
Všechno to vede především k tomu, že zákazníci nejsou spokojeni a využívají služby jedině proto, že nemají na výběr. A většina zákazníků opravdu nemá na výběr. Například když chcete poslat doporučený dopis.
Jdete na poštu poslat doporučený dopis a čekáte tam víc jak půl hodiny. Není si kam sednout, protože pošta je plná dalších nervózních klientů.
Zeptala jsem se v PostShopu, kde nikdo nebyl, zda tam mohu nechat poslat doporučený dopis, protože vím, že na jiné poště to jde. Paní za pultem mě nepříjemně odbyla, že to teda nemůžu.
Takže jsem tedy musela čekat lístečkovým systémem.
O svůj tip, jak zlepšit chod této pobočky, jsem se podělala v mailu zaslaném České poště. Nechtěla jsem si stěžovat, chtěla jsem, aby něco, co funguje na jedné poště praktikovali i jinde.
Po měsíci mi přišlo vyjádření, reakce na stížnost.
Vyznění tohoto mailu bylo, že děkují za připomínku, ale jako klient si nemám na co stěžovat, vymýšlet, že čekací doby jsou mnohem kratší... a můj návrh není možné realizovat... dělají co mohou...
Asi je zbytečné se jakkoli snažit.
Co vy? Jaké zkušenosti máte s poštou vy?
Díky za komentáře

Komentáře

Oblíbené příspěvky