Petardy za světla

Publikováno na původním blogu 30.12.2015
 
Mohl by mi někdo vysvětlit, k čemu jsou petardy za světla?

Prosinec je měsícem petard, těch slyším za den i desítky, ale ještě jsem neviděla žádný ohňostroj. Buď někdo petardy odpaluje za světla (smysl toho mi právě uniká) nebo jediné, co taková petarda umí, je právě ten rámus.
Ještě jsem osobně nepotkala nikoho, kdo by mi řekl, že petardy zapaluje, na FB se to hemží spíš reakcemi typu "ubližuje to zvířátkům" nebo "stačí prskavky".
Takže kdo vlastně petardy zapaluje? Někdo, kdo je slyšet, ale není vidět. Nechce být. Jen asi chce naštvat okolí.
 

 

Komentáře

  1. No je druh pyrotechniky, ktorá sa u nás volá delobuch, ktorá robí iba rámus. Zmysel som nepochopila a nikdy nepochopím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky